Vreau sa ma simt femeie!

Nu eu ba. Femeia ta vrea sa se simta femeie! Tot mai des vad sau aud asta de pe la pizde. Cica “Vreau un barbat care sa ma faca sa ma simt femeie!”. Saracii pulalai. Habar n-au ce inseamna asta. Stii ce vrea pizda ta cand vrea sa se simta femeie? Habar n-ai! De-asta ti-o fut!

Femeia e tarfa. Nu.. nu in sensul ala. Nu e o scursura a societatii, nu e o rea, nu e o slaba, nu e o carpa, nu e o curva infecta, nu e o femeie usoara. Femeia e tarfa! Femeia vrea sa se simta femeie. Femeia vrea sa fie fututa, de cele mai multe ori. Vrea alteori pur si simplu sa fie iubita, apreciata, vrea sa se simta dorita, sexy. Dar cand vrea… vrea sa fie fututa urat, pervers, vrea sa “stergi pe jos cu ea” cand o futi sa simta ca O FUTI de-i rupi sufletul in ea! Cand o futi.. pai vrea sa o futi! Vrea sa se simta femeie in pula mea! Ca esti barbat in pula mea! Si o femeie n-o sa poata niciodata sa faca o femeie sa se simta femeie (imi pare rau lesbienelor!). O femeie n-are cum sa faca asta. Din pacate e valabil si pentru majoritatea celor care au pula-n pantaloni. Habar n-au ce dracu vrea femeia cand vrea sa se simta femeie. Nu zic ca se rezuma totul la asta.. ca vrea sa se simta ca o tarfa.. dar asta e factorul dominant, hai sa nu ne mai ascundem dupa deget tarfa mea iubita.. stii ca e asa.. stii ce vrei.. stii ce visezi.. stii ce doreste pizda ta.. si daca ma minti, iti fut una de-ti sar falcile alea cu care sugi pula cu dragoste pentru ca nu suport mincinoasele. Nu te mint, nu ma minti!

Vrei sa te simti femeie? Barbatul tau e prea taran si exagereaza? Vino la mine! Vrei sa te simti femeie? Barbatul tau e prea moale si prea “romantic”? Vino la mine! Tarfa mea e prada mea si “profit” de ea, asa cum vrea…

6 Răspunsuri

  1. “suntem o generatie de barbati crescuti de femei”-Tylder Durden.
    Poti deveni un barbat adevarat dar intai trebuie sa vrei asta.

  2. Natura te-a facut barbat. Societatea te face fraier.

  3. ma cretinule ? ai mai mult de 14 ani ?ratatule… cand o femeia vrea sa se simta femeie.. vrea sa se fie apreciata.. poate unele vor si sa te ”joci” cu ele.. dar asta nu inseamna ca toate sunt curve..

  4. Cele care nu sunt curve sunt degeaba, ca tine asa.

  5. multumesc ptr postul asta.simt ca e pentru mine chiar daca nu mi-l dedici…ma-ntelegi tu ce vreau sa delirez aici :))

  6. Vezi ca am exagerat :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

